Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Při zjištění závady se na nás, prosíme, co nejdříve obraťte, abychom Vám pomohli reklamaci co nejrychleji vyřídit a zároveň vyřešit co nejlépe k Vaší spokojenosti. Vždy Vám také ihned poskytneme všechny relevantní odborné informace telefonicky či emailem, třeba jak postupovat ohledně reklamace nebo zda se například jedná o vadu, kterou lze snadno odstranit svépomocí.

Nejlepší cesta je kontaktovat nás telefonicky pro urychlení vyřízení Vaší reklamace. Reklamaci můžete samozřejmě vyřizovat i osobně u nás na prodejně. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. K reklamaci se každopádně vyjádříme co nejdříve ode dne jejího obdržení.

Záruční doba platí ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Na dodávané zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno u jednotlivých položek eshopu jinak. Zboží, u kterého je vyžadována odborná instalace firmou, je kupující povinen tuto odbornou instalaci zajistit. V případě, že tak neučiní, nebude reklamace uznána.

Vrácení zboží

Během 30 dnů od převzetí zboží máte jako zákazník možnost nám zboží bezplatně vrátit. V případě Vašeho přání se můžeme domluvit i na úhradě dopravného zpět na naši adresu. Tato možnost platí pro spotřebitele i pro osoby nakupující zboží na firmu.

Pokud nám plánujete vrátit zboží, obraťte se na nás, prosím, nejprve emailem či telefonicky, abychom s Vaší zásilkou na naši adresu počítali. Neposílejte, prosím, zboží na dobírku, takto bychom jej nepřevzali.

Vracené zboží musí být nepoškozené a nepoužité. Ideálně by mělo být i v původním obalu, ale chápeme, že to není vždy možné :)

Jakmile k nám zboží dorazí a zkontrolujeme jej, obratem odešleme Vámi zaplacené peníze na Váš bankovní účet. Zároveň s odesláním zboží proto prosíme i o zaslání čísla Vašeho bankovního účtu na náš email, případně jej lze přiložit vytištěné k zásilce.