Reklamační podmínky

Záruční doba platí ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Na dodávané zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno u jednotlivých položek eshopu jinak. Zboží, u kterého je vyžadována odborná instalace firmou, je kupující povinen tuto odbornou instalaci zajistit. V případě, že tak neučiní, nebude reklamace uznána.

Při zjištění závady se na nás, prosíme, co nejdříve obraťte, abychom Vám pomohli reklamaci co nejrychleji vyřídit a zároveň vyřešit co nejlépe k Vaší spokojenosti. Vždy Vám také ihned poskytneme všechny relevantní odborné informace telefonicky či emailem, třeba jak postupovat ohledně reklamace nebo zda se například jedná o vadu, kterou lze snadno odstranit svépomocí.

Nejlepší cesta je kontaktovat nás telefonicky pro urychlení vyřízení Vaší reklamace. Reklamaci můžete samozřejmě vyřizovat i osobně u nás na prodejně. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. K reklamaci se každopádně vyjádříme co nejdříve ode dne jejího obdržení.