Etický kodex našeho obchodu

Tento etický kodex je základním souborem zásad, podle kterých se snažíme při provozování našeho internetového i kamenného obchodu řídit.
 

1 - Férové a transparentní jednání

Férové a transparentní jednání ke všem zákazníkům, dodavatelům a dalším partnerům je úplná samozřejmost. Rádi Vám vždy sami sdělíme všechny důležité informace a nebudeme Vám doporučovat něco, co podle Vaší situace a potřeb nepotřebujete. Jde nám i o to, aby nás naše práce bavila. A to je pro nás možné jen s otevřeným a upřímným přístupem k obchodu 🙂

2 - Spokojenost zákazníků

Spokojenost zákazníků je pro nás základem fungujícího obchodu. Jsme si plně vědomi, že bez nich by naše společnost nemohla fungovat. Proto pokud něco nebylo při nákupu či třeba reklamaci podle Vašich představ, opravdu budeme rádi, když nám o tom povíte, abychom se pro příště polepšili. A podobně jako u prvního bodu, Vaše spokojenost dává naší práci smysl a pomáhá nám motivovat nás k rozvíjení obchodu.

3 - Férová cenová politika

Férová cenová politika pro nás mimo jiné znamená, že u nás nenajdete žádné uměle vytvářené slevy ani žádné umělé dárky. Často se třeba v online prostředí setkáte s tím, že prodejce k produktu nabízí jako dárek něco, co je již automaticky součástí balení od výrobce - typicky třeba u plynových grilů se takto jako dárek prezentuje hadice pro připojení grilu k plynové láhvi. Nad podobnou situací se sice občas zasmějeme, pobaví, ale u nás ji nenajdete 🙂 Férová cenová politika pro nás mimochodem znamená i to, že u nás máme vždy stejné ceny na eshopu i v kamenné prodejně.

4 - Na našem webu používáme jen vlastní tvorbu

Dodržujeme autorská práva a na našem webu přidáváme pouze naše vlastní psané texty a vlastní obrázky či videa. Zároveň hojně používáme fotky dodané našimi dodavateli. Texty se ale snažíme psát výhradně vlastní, založené na naší osobní zkušenosti. Nepoužíváme cizí obsah ani nic nekopírujeme. Naopak už jsme se bohužel setkali s tím, že si naši práci chtěla přivlastnit konkurence.

5 - Snaha o co nejmenší dopad na životní prostředí

Snažíme se, aby naše činnost měla co nejmenší negativní dopady na naši planetu. Proto například pro balení zásilek recyklujeme obaly od dodavatelů nebo nabízíme možnost doručení s offsetováním uhlíkové stopy dopravy (služba GLS Green). Nicméně v této oblasti ještě určitě máme co zlepšovat a chtěli bychom na ní v co nejbližší budoucnosti zapracovat.

6 - Snaha o zapojení do charitativní činnosti

Rádi bychom dosáhli toho, aby naše společnost měla i dobročinný přesah. Na tom je mimochodem založen i její název - Dobromarket s.r.o. Generování zisku nikdy nebylo jediným cílem našeho podnikání. Po celou dobu našeho provozu nám zcela upřímně jde o to, abychom poskytovali našim zákazníkům skutečný přínos a kvalitní služby. A dobročinný přesah společnosti je hned dalším krokem. Proto například od roku 2023 darujeme 100 Kč na dobročinné účely za každou recenzi našeho obchodu na Heurece či Googlu a za každou recenzi produktu na našem webu.

7 - Poctivé dodržování všech právních předpisů a krok navíc

Tento bod je samozřejmý, ale asi sem přesto patří napsat. Plně dodržujeme všechny právní předpisy, se zvláštním zřetelem například na ty na ochranu práv spotřebitelů či GDPR. V mnoha těchto oblastech se snažíme jít dál, než co stanovuje zákonné minimum. Proto třeba reklamace vyřizujeme v řádu pár pracovních dnů místo 30 denní zákonné lhůty. Nebo je u nás možné nepoužité zboží vrátit až do 90 dnů od zakoupení s okamžitým vrácením peněz.

Tímto pro nás náš etický kodex není konečný a hotový. Jak se bude náš podnik dále rozvíjet (doufáme), pravděpodobně bude postupně rozšiřován i náš etický kodex. A především nám to, doufáme, umožní více zapracovat na naší snaze o dobročinný přesah a o co nejmenší negativní dopady našeho provozu na životní prostředí.