Reklamace zboží
Reklamace - jak postupovat?
Při zjištění závady u dodaného zboží se na nás nebo na výrobce, prosíme, co nejdříve obraťte, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit a zároveň vyřešit co nejlépe k Vaší spokojenosti.
Nejlepší je obrátit se na nás emailem (nejlépe rovnou dle instrukcí níže), tak dokážeme na reklamaci zareagovat nejrychleji. Také Vám přes email zvládneme nejlépe poradit, zda se například nejedná o problém, který lze snadno odstranit svépomocí.
Zároveň k emailům máme často přístup i mimo pracovní dobu a někdy tak v urgentních případech dokážeme poradit i večer či o víkendu. Na telefonu jsme obvykle k dispozici pouze v rámci naší otevírací doby.
Reklamace zboží Weber - jak postupovat a jak vše probíhá
Při zjištění závady u produktů Weber, ať už se jedná o gril nebo jen nějaké příslušenství, obvykle není potřeba posílat nám vadné produkty ani jejich části nazpět. Obvykle u nás bývá celá reklamace vyřízena prostřednictvím emailů a fotek jednoduše na dálku. Nehrozí tak například, pokud u grilu bude nějaká drobná závada, že byste nám jej poté museli celý vracet, my bychom jej posílali k výrobci... V podstatě jen podle postupu níže nafotíte potřebné podklady, pošlete email a vše další se vyřídí na dálku.
Výrobce by poté v případě schválení reklamace měl jen dodat nový díl a ten vadný téměř nikdy nechce posílat nazpět.
Při zjištění závady u zboží Weber máte v podstatě 2 možnosti - reklamaci vyřídit s námi, nebo reklamaci vyřídit přímo s výrobcem.
Pokud se obrátíte na nás
- prosím, pošlete nám potřebné podklady na email info@topgrily.cz
- v 90 % případů nicméně reklamaci pouze obratem přepošleme výrobci, jako byste se na něj obrátili rovnou
Pokud se obrátíte přímo na výrobce
- prosím, pošlete všechny potřebné podklady na email service-cz@weber.com
- výrobce pak může náhradní či nový díl/produkt poslat přímo na Vaši adresu. Nemusí jej posílat nejprve k nám, abychom jej poté přeposlali k Vám. Celá reklamace tak tímto způsobem bude trošku rychlejší
Reklamaci samozřejmě rádi vyřídíme také, jen ve velké většině případů fungujeme pouze jako prostředník.
Potřebné podklady pro zpracování reklamace
Než nás nebo výrobce budete kontaktovat, připravte si, prosíme, následující podklady. Výrobce je stejně téměř vždy požaduje.
- Doklad k nákupu (u objednávek z eshopu vždy chodí do emailu spolu s odesláním objednávky)
- Detailní fotografie závady
- V případě reklamce grilu: sériové číslo grilu (najdete ho na bílém štítku na konstrukci grilu, u kotlových grilů vylisované na průduchu v poklopu - stačí také jako fotografie, více informací, kde najít sériové číslo a jak vypadá pod odkazem zde) + fotografie celého grilu z předního pohledu
Reklamace zboží jiných značek - jak postupovat?
Kontaktujte nás prosím emailem na info@topgrily.cz spolu s potřebnými podklady pro urychlení vyřízení reklamace:
- Doklad k nákupu (u objednávek z eshopu vždy chodí do emailu spolu s odesláním objednávky)
- Detailní fotografie závady
Následně Vás budeme co nejdříve emailem informovat ohledně dalšího postupu. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. K reklamaci se každopádně vyjádříme co nejdříve ode dne jejího obdržení.
Záruční doba platí ode dne předání zboží kupujícímu. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Na dodávané zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno u jednotlivých položek eshopu jinak.